woensdag, mei 02, 2007

The Countdown


Ja, voor mij was het altijd nog een ver gebeuren...totdat ik gisteren die kalender omsloeg en daar mei zag staan. De maand waarin het gaat gebeuren is aangebroken en dat maakt het alleen maar spannender nu in bubbly-Goblinwereld. Het is wel niet zo dat we hier heel de tijd op de tippen van onze tenen lopen, nee, daar zijn we te nuchter voor, maar het besef is er nu meer dan ooit.


De datum 14 mei komt dan ook dichterbij en aangezien precies de meeste mensen rondom ons van mening zijn dat het kleintje er eerder zal komen dan deze datum, ja, moeten we er toch een beetje rekening mee houden. Maar alles is dan ook al klaar, en het kan komen... maar hij of zij zit nog steeds wel hoog in Bubblies buik en heeft nog niet echt de intentie om echt te zakken. Maar ik houd jullie zeker op de hoogte van mogelijke wijzigingen...ondertussen gaan we lekker nog aftellen...het moet toch niet altijd met oudjaar zijn, toch?? :-)

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Spannend allemaal hoor!
Heel veel sterkte de komende weken en geniet er nog even van ;) (dat gevoel in je buik bedoel ik...het echte genieten komt natuurlijk nog :) )
X

02 mei, 2007 19:16  
Anonymous Anoniem said...

Het wordt een stier! En dat zijn leuke mensen! Echt. Ik kan het weten, want ik ben a.s. maandag jarig... ;-)

02 mei, 2007 20:17  

Een reactie posten

<< Home