donderdag, juni 28, 2007

een rondrij dagje

Het was gisteren niet onze Noah zijn dagje...hij wou maar niet slapen en heeft het uiteindelijk gepresteerd om wakker te blijven van 12U30 tot 22U30, met hier en daar een hazeslaapje van een kwartiertje of zo. Maar we hebben die tijd dan ook nuttig besteed, want hij is weeral geknuffeld door aan aantal mensen:

*Mijn moeke is mijne dikke vriend, ik vind ze ontzettend lief!!*




En aangezien hij maar niet te temmen was, ben ik er maar mee gaan rondrijden, niet echt goed voor het milieu, maar het heeft zijn effect. We hebben effe een tussenstop gehouden bij mijn vriendin en haar kinderen, het was een leuk weerzien, want ook al waren we alletwee thuis toch is het met onze klein mannekes niet meer zo simpel om es bij elkaar binnen te springen, maar nu was het nog es een succes!

*dit zijn ook mijn vriendjes, alleen moet ik nog een beetje gaan groeien om met ze te kunnen spelen*



En natuurlijk konden we het niet laten om ook even binnen te springen bij Tante Nancy en the kids, ook al een eeuwigheid geleden... wat was ik nog es blij om die kleine bengels daar te zien...vooral Sara mijn petekindje was dolenthousiast met de komst van onze Noah!

*Kijk, een paar daagjes oud en al bij tante Nancy en nichtje Sara op de schoot!*




Nu moet ik abrupt hier stoppen, onze Noah heeft zijn mammie nodig!