donderdag, juli 05, 2007

Het weekend is weeral voorbij,het gaat snel. Maar wat het allerfijnst was, was gewoon het weer. Gewoon nog eens genieten op ons terras, zeteltje plat, gezichtje naar de zon gekeerd en vooral RELAXEN! Ook onze Noah heeft van het weertje genoten, want die hadden we lekker in de wandelwagen in de schaduw gezet, toch nog een beetje bij den hoop dus.
Hier zie je nu eens een filmpje van onze Noah die gewoon content in zijn boxke ligt, mijn zijn Winny the Pooh mobieltje in het vizier :-)





*kijk hoe ik al veranderd ben op bijna 2 maanden tijd!!*





*ik wou op zondag es geen funny bunny zijn, valt het op*

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Je zou je lognaam zo langzamerhand moeten veranderen vind ik. Bubbly's Joy! is een betere naam. Wat een prachtig kereltje is het. Ik zat helemaal vertederd naar het filmpje te kijken. Hij lachte naar me. Bijna.

09 juli, 2007 19:12  
Blogger Maarten Cannaerts said...

Hey vrolijke bubblies! De mensen uiti Meensel leven nog! In de vakantie zouden we eens op babybezoek willen komen... Raar maar waar - jullie contactgegevens zijn verschwunden uit mijn (toegegeven) chaotische adresboeken... kan je me ns een mailtje droppen met jullie contactgegevens (vooral mailadres :-p )
( mailen op mca_apestaart_denayer.wenk.be )
tot snels!
(en proficiat met de mooie kleine baby! geef ook nog ns een tip voor een kedotje!)

10 juli, 2007 07:52  

Een reactie posten

<< Home