woensdag, juli 11, 2007

Eerste vaccinatie

Gisteren was een serieuze stressdag voor onze Noah. Zo moest hij zijn eerste vaccinatiekes krijgen, en nog eens gewogen en gemeten worden. Zijn gegevens zijn nu:
* hoofdomtrek: 40 cm = boven het gemiddelde*
* gewicht: 5750 gr = boven het gemiddelde*
* lengte: 58 cm = ietsjes boven het gemiddelde*
Wat de vaccinatie betreft: gene kick bij het prikken van de naald, alleen wanneer de dokter de vloeistof inspoot, was het moord en brand en dat deed ook pijn aan Bubblies hartje :-(.

De stress was zelfs nog heel de dag na te voelen aan hem, want wanneer hij dan sliep, werd hij meermaals door een slechte droom al schreeuwend wakker...het is zijn gewente niet. Sussen hielp niet echt, zelf zijn lievelings 'susmanier', het borstje, gaf geen soelaas deze keer. Bubbly en Greatgreengoblin konden alleen maar geƫmotioneerd toekijken...


*Nog eens eentje uit de oude doos, hier ben ik nog maar een minuutje oud*




*ik ben vooral nen denker*




*slapen doe ik wel heel graag, alleen in de namiddag niet zo*





*mijn mama's been is mijn ideale relaxzeteltje!*


1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Je hebt toch wel gezegd dat het voor zijn bestwil is?? ;-)

11 juli, 2007 19:17  

Een reactie posten

<< Home