vrijdag, juli 20, 2007

De appel valt niet ver van de boom

Onze Noah houdt van verandering, en zo ook zijn mama. Zo probeer ik onze fotoshoots al eens ergens anders te houden dan in de living. En toen kwam ik in onze tuin, onze appelboom tegen...nu moest ik niet meer verder nadenken, want is het niet zo dat de appel niet ver van de boom valt?




Onze Noah is nen denker, dat had ik al eerder vermeld. Maar het is ook een gekkebekketrekker (bestaat dit woord wel?) die als geen ander je weet te charmeren met zijn glimlachjes...




Wat ik ook regelmatig doe met onze Noah, zijn turnoefeningen. Hem al eens op zijne buik leggen en zien wat hij kan, met dit resultaat:



Af en toe hoort er ook wat ontspanning bij, en dan loop ik er maar wat mee door de kamers totdat hij ineens toch eens interesse had in het spiegelbeeld...vooral dan mijn spiegelbeeld, hij had het niet zo op het kindje in de spiegel.





En ook de Greatgreengoblin neemt soms relaxmomenten met zijn zoontje en hier moest ik gewoon een plaatje van maken, van die twee gele grote helden van me :-)

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Prachtige foto's weer. En zo stoer hoe hij al opkijkt vanaf het aankleedkussen!

21 juli, 2007 07:55  
Anonymous Anoniem said...

Oh wat een leuke foto's!
Die bij de appelboom is super :)
En die 2 gele groene goblins...erg lief!
XXX

26 juli, 2007 09:45  

Een reactie posten

<< Home