woensdag, augustus 01, 2007

Evolution

Vroeger was ik een mens die niet echt stilstond bij de wonderen der natuur, vandaag de dag eens te meer. Wat het krijgen van een kind met een mens kan doen!! Zo kan ik voort uren genieten van die kleine Noah, die nu vanalles tegen mij wil zeggen...belletjes zit te blazen en testraks zelfs bijna uit de buggy viel, omdat hij zich eens wou gaan draaien! Die kleine vent van me evolueert van dag tot dag, en zeker nu valt het me op hoe snel het allemaal gaat!

Daarom was ik nog eens snel in wat fotootjes van hem gaan snuisteren, en kwam ik deze tegen:

*hier ben ik nog maar 2 daagjes oud, maar mijn papa was toen al mijn dikke vriend*




Natuurlijk een heel verschil als je dan onderstaande foto ziet, die enkele dagen geleden is genomen, wat wordt da manneke toch groot!!

*hier ben ik al 2 en een halve maand oud, ik ben al groot, maar nog niet zo groot als mijn papa*