woensdag, augustus 08, 2007

Wespenplaag

Het is weer efkes hectisch geweest ten huize Greatgreengoblin-Bubblygirl. Nee, onze Noah heeft het rustig gehouden, die slaagt er voort elke dag in om gewoon de klok rond te slapen!

Het probleem waren wespen. Ik had al lang in de mot dat die beestjes hier toch wel frequent rondvlogen, en steeds maar naar dezelfde plek gingen. Zo vlogen ze af en aan naar het dak van de keuken. Na het eens van dichterbij bekeken te hebben vanuit onze slaapkamer, was daar de bevestiging: tussen de pannen vlogen ze dus af en aan, juist onder onze raam van de slaapkamer. Direct de brandweer gebeld, en die hebben een paar dagen later een vies spul komen inspuiten, en blijkbaar zeer effectief want nu zie ik er geen meer rondvliegen. Maar we zijn niet de enigen, hier in het dorp is het een dagelijkse kost geworden voor de brandweer, die het blijkbaar gratis wegneemt hier, waar ik ze natuurlijk zeer dankbaar voor ben!! En dit persbericht stond er in de krant vandaag:
krantenartikel



*ik had mijn voorzorgen al genomen voor de wespjes, ik had me al een halve imkerhoed aangemeten :-)*



*ik heb nog lekker zitten relaxen bij mijn peter, hij is mijn dik vriendje*






*ook met mama weer lekker gek zitten doen, maar dit vond ik nu wel eens een coole foto van ons tweetjes*






*als ik in mijn badje zit, ben ik altijd relaxed, maar deze keer liet mijn papa zijn borsthaar eens zien, ik was er niet goed van :-)*


1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik hoorde toevallig vandaag van een collega dat zij gehoord had dat ze een wespenplaag verwachten, deze na-zomer. In Belgiƫ is hij dus al gearriveerd!

08 augustus, 2007 18:58  

Een reactie posten

<< Home