vrijdag, augustus 10, 2007

Good Sleeper

Onze Noah is een mens naar mijn hart, hij slaapt heel graag in zijn bedje en als hij dan wakker is 's morgens, wil hij ook nog eventje rustig blijven liggen, gewoon gelijk zijn mama :-) Deze morgen ging ik dan nog maar eens zien, want mijnheer had de klok weeral rondgeslapen en toen trof ik hem zo aan:




Wanneer ik hem vroeg of hij wel wat zin had in een lekker pappeke van de mama, was dit zijn reactie:





Het is een slim venteke, en al zeer gewiekst! Gisteren is hij er gewoon ingeslaagd om de papa zijne stylo te ontvreemden:





Maar ook zijn postuur heeft hij al mee, die kleine lieverd van me... sommige noemen hem dan ook al een 'Bèreke', want spieren, da heeft die kleine Popeye van me wel!!


3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Het was al een mooi mannetje maar hij wordt nog steeds mooier!!

10 augustus, 2007 14:24  
Anonymous Anoniem said...

Ben het 100% met donder eens!
Wat een mooi manneke...zijn ogen lachen echt!
Jullie lieve Popeye, heerlijk hoor om zo te volgen :)
XXX

12 augustus, 2007 22:13  
Anonymous Anoniem said...

Wat een lief lachebekje!

18 augustus, 2007 21:08  

Een reactie posten

<< Home