woensdag, september 05, 2007

Born to be famous

Het zijn drukke tijden geweest in ons leventje...en ook een beetje pech. De laptop van bubblygirl heeft het laten afweten (teveel fotootjes en filmpjes van de Noah erop) en daardoor ben ik nu verbannen tot onze vaste computer.
Ondertussen is ook onze Noah al gedoopt ...en echt hij heeft nu echt voort een commundiezieltje :-) Maar aangezien beelden soms meer zeggen dan woorden, laat ik hier even de beelden spreken:

*The whole happy family, wat vind ik het altijd leuk tussen die mama en papa van me*






*ik wou een shirtje met 'Born to be wild', maar deze vonden de mama en de papa net iets leuker...ja, het blijven nu eenmaal computernerds, die ouders van me*





*het zijn voort koude dagen, maar ons mama zegt altijd da ik nen hete zijn...alleen hier had ik het wel een beetje koud*




*mijne papa en ik kunnen het goe met elkaar vinden, zeker als we Tv zien :-) *







*mijn nieuwe speeltje: de bijtring. 'k Vind het maar een raar ding, want als ik erop zuig komt er niets uit...want voorwat dient anders zoiets??*

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Oooooh wat een leuke foto's weer :) Op www.simplycolors.nl kan je alle soorten shirts laten bedrukken met eigen tekst...wij waren er verslaafd aan ;)
kus

11 september, 2007 10:39  

Een reactie posten

<< Home