zaterdag, augustus 25, 2007

Shit happens

Het leventje gaat hier zijne gewone gang, vooral nog in teken van die kleine spruit die hier rondloopt...of liever gezegd wat rondhangt. Zo maken we dan ook heel veel plezier met dat kleine manneke...en hij zorgt meestal voor vertier voor de mama en de papa. Want soms bij het verschonen slaagt hij erin om ons te besproeien met wat pipi, en soms kan er al eens wat meer 'shit' zijn dan verwacht, zoals je hier kan zien:




*kijk, ik kan al mooi in onze relaxzetel zitten, moet nog wel een beetje wennen in die grote zetel!*


*mijn mama geeft altijd graag kusjes aan me, en eigenlijk vind ik het ook wel leuk* *als ik al in mijn bedje lig, dan doen mijn mama en papa een beetje raar voor de computer. Het zijn mijn dikke vriendjes, maar soms kunnen ze wel raar doen, die twee :-) *

Labels: , , ,

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hahahahah oh die poepluiers af en toe....Lara kan ook zo stinken :P
Geniet lekker van jullie manneke!!
X

02 september, 2007 16:05  

Een reactie posten

<< Home