zondag, oktober 07, 2007

Noah aan het woord

Weinig inspiratie, daarom laat ik gewoon onze Noah maar aan het woord:

*mijn lievelingslectuur van het moment: de avonturen van Coco, de papegaai*



*het is eens iets anders vond ik, zelfs een baby heeft van tijd tot tijd an other point of view nodig :-)*




*ik kijk graag naar de klimop, bomen en blaadjes in het algemeen...dus mijn mama vond het een goed idee me effe in den hof te droppen*




*'Zeeuws meisje' vond mijn mama...'k zou niet weten wat ze ermee bedoelt?*





*Boos kijken kan ik als de beste, soms moet je ook al eens, anders verstaan die volwassenen niet dat ik eigenlijk food nodig heb, en geen wandeling*


1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Het gaat goed met jou zie ik! En je bent wel heel vlot met leren lezen. Wens je papa en mama een fijn weekend van mij? En jij natuurlijk ook een fijn weekend!

13 oktober, 2007 11:13  

Een reactie posten

<< Home