vrijdag, september 28, 2007

Tempus fugit

Tempus fugit, de tijd vliegt...
Onze Noah wordt al een echt broekventeke en is contenter met de dag. Er zit meer regelmaat in, en dat is dan weer een welgekomen zaak voor de mama. Want ik mag binnen een paar weken weer de werkvloer gaan opzoeken, maar erg vind ik dit allerminst. Eerlijk gezegd kijk ik er weer naar uit om nog eens gewoon de "grownup talk" te hebben, en gewoon nog eens heel even uit de dagelijkse 'huismoedertjes'sfeer. Bubblygirl is nu eenmaal geen vrouw aan de haard...maar mijn twee ventekes zie ik daar niet minder graag door...laat dit geen misverstand zijn.

Dus ja, onze Noah is groter aan het worden, weegt al meer dan 7 kilo, zit nog mooi op schema met al zijn biometrische waardes en doet het in alle opzichten geweldig. Om je een idee te geven wat er allemaal de laatste weken in zijn wereldje is gebeurd, laat ik hem liever zelf aan het woord:


*Dit zijn nu Margot en Morgane, mijn twee lieve en beeldschone nichtjes...en merk je op dat ze zo lief waren om mijn voetekes te verwarmen :-) *




*mijn nieuwe aanwinst: de speelmat van Vtech...ik vind de beestjes ontzettend lief, alleen mijn mama vindt ze niet meer zo leuk...of zou het door de muziekjes zijn ? *



*Ok, een baby kan nooit genoeg beginnen met te charmeren...en het zit hem niet altijd in de looks, dus heb ik naast die mooie looks van me, ook nog dit pakje aangetrokken...en nu maar hopen dat die ladies me leuk gaan vinden *






*duizenden fotootjes heeft mijn mama al van me getrokken, maar deze vond ze wel eentje die eruit sprong...ja, kan ook moeilijk anders, ik ben nu eenmaal knap *





*Soms moet je je familie eens goed bekijken, uiteindelijk lopen hun genen wel ergens in mijn lijfje rond (dit is mijn opa, de papa van mijn papa)*




*Met mijn kotslapke in de hand, kom ik door het ganse land!*


1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Het baby-achtige is er al helemaal af. Wat een mooi kereltje is het toch. En ik ben helemaal gecharmeerd van het shirt met de Lady Killer tekst. Waar heb je die gevonden?

28 september, 2007 23:44  

Een reactie posten

<< Home