zondag, oktober 28, 2007

Winter time

Het was nog eens een weekend geweest naar de oude standaardnormen ten huize Greatgreengoblin-Bubblygirl. We hebben voor een half dagje onze Noah gedropt bij mijn moeder...om vervolgens nog eens lekker uit te gaan eten en eens een filmpje mee te pikken. Omdat het cinema aanbod op het moment het laagste peil wel echt bereikt heeft, kozen we voor 'Stardust'. Aanvankelijk ernaar toegegaan met weinig verwachtingen, maar al bij al een goed filmpje, waar je eens lekker onderuit kunt gaan zitten en vooral verstand op nul.

En dan het verzetten van het uur. Ik was al bang dat onze Noah er last van zou hebben, en jawel, het was niet altijd zijn dagje vandaag...daarom hebben we een leuke fotosessie gehouden en hebben we hem ietsjes meer geëntertaind dan op andere dagen, maar zelfs dat kon soms niet baten: het venteke voelde zich op een bepaald moment zo:



En verder laat ik de beelden maar spreken, ja, ik weet het...eigenlijk is dit voor Noah's place aan het worden...misschien toch eens mijn blogje renamen.


*Het was fotosessie vandaag, die twee wilden heel de tijd maar fotootjes met mij, was wel leuk en grappig*



*Met mijn papa achter de computer, ik vond het wel leuk, die gekke mannekes op dat scherm*



*Ok, ik hang heel graag bij mijn mama...iets op tegen?*




*Het is altijd eens een ander point of view, op mijne buik in mijne box...nu alleen nog UIT de box :)*