woensdag, oktober 24, 2007

Spetters verzamelen

We zijn meestal niet de mensen die gaan shoppen om te shoppen, of op allerlei acties ingaan...maar nu hadden ze bij de Emté (voor de Belgen onder ons: een Nederlandse supermarkt) een hele leuke actie: Spetters verzamelen! Bij bepaalde producten krijg je dan namelijk spetterpunten, die je achteraf kunt inruilen voor zeediertjes...en zo heeft onze Noah al een stuk of 7 zeediertjes...vooral de zeester vindt hij wel geweldig. Maar zelfs Bubbly en de greatgreengoblin zijn stiekem wel fan van die leuke knuffeltjes :)

*mijn lievelingsbezigheid nog steeds van het moment: lekker chillen in mijn boxke, samen met al mijn nieuwe zeedier vriendjes*




*Groentepap eet ik wel graag, alleen mag ik niet te moe zijn..want dan moet ik die groene dingen niet in mijn mond hebben, liever dan mijn pappeke*



*kijk ik hier niet even schattig als mijn zeesterretje??*





*mijn mama vond het eens tijd om de grote wereld te verkennen, even mijn boxke geruild voor de parket in onze living...een plezante ervaring!*




*ik was lekker in de buggy in slaap gevallen, maar mijn mama kon het niet laten om eens een fotootje van mij in mijn berejasje te nemen*




*Goed rond me heen kijken, kan ik al goed, en soms trek ik dan wel gekke bekken :)*


2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat een leuke foto's weer!
En die zeedieren zijn wel heel erg schattig.
Wij zijn ook niet zo van het sparen, maar ze hebben nu bij de supermarkt in het dorp van die buttons van de efteling...die staan zo leuk op Lara's spijkerjack :)

Dit was onze eerste vakantie samen...überhaupt was ik met JAG nog nooit op vakantie geweest omdat er altijd wat tussen kwam.
Nu was ik met Lara natuurlijk in het voorjaar nog naar Zwitserland geweest, maar dat was met de auto.

Wij wilden eigenlijk met die kleine tot ze 2 jaar was, gewoon met de auto op vakantie...in de buurt: Duitsland, Belgie, Frankrijk...
Dus dit was de eerste keer met het vliegtuig en het ging wel goed.
Maar we hadden veel turbulentie en dan hoorde je al die kleintjes wel huilen...dus ik was blij dat ik het niet eerder heb gedaan.

Succes met beslissen wat jullie willen doen ;)
X

25 oktober, 2007 10:44  
Anonymous Anoniem said...

Leuke foto's weer, en bedankt voor de tip over de Emté. Er zit er sinds kort een hier in de buurt, dus ik ga eens kijken hoe de prijzen daar zijn. Misschien ga ik die beestjes dan voor mijn neefje sparen!
Prettig weekend!

26 oktober, 2007 21:46  

Een reactie posten

<< Home