zondag, november 04, 2007

Eendje Duikelaar

Die kleine vent van me is al echt een waterratje aan het worden. Van het moment dat ik nog maar zijn badjasje bovenhaal, begint hij al te spettelen met zijn handjes en zijn beentjes. Eenmaal we dan boven in de badkamer aangekomen zijn, kan die badjas niet snel genoeg uitgaan om vervolgens het grote bad in te springen. Daar wachten zijn dobberende watervriendjes hem al op, en of dat nog niet genoeg is, is ook Eendje Duikelaar steeds van de partij. Het is een waterboekje dat we elke keer bovenhalen en nog steeds elke keer op een enthousiaste Noah kan rekenen. Wij aan de andere kant zijn het boekje kotsbeu, en verzinnen dan ook steeds de meest wilde verhalen bij de avonturen van die eend...niet dat onze Noah dat door heeft :-)

*kijk, zelfs in het water kan ik me al goed rechthouden, al durf ik soms al eens te kapseizen*




*de schildpad is mijn favoriete waterdiertje, kan ik lekker op sabbelen*





*mijn tutje en ik zijn een onafscheidelijk duo*




*Ok, soms moet je meedoen met die volwassenen, lekker hangen in de zetel, al vond ik het toch niet zo leuk, geef mij maar mijn relaxje*