zondag, november 18, 2007

Sometimes sickness comes your way...

Soms loopt een mens zichzelf voorbij in het leven...en dat gevoel heeft Bubblygirl voor het moment ook...het gaat snel, zeer snel allemaal. Vroeger kon het nooit snel genoeg gaan, maar nu ik het eventjes eens rustiger aan zou willen, gaat het gewoon niet meer. Die kleine vent van me groeit en groeit, en die grote vent van me...ja, met zijn 2 meter moet die niet meer echt groeien, maar toch moet die ook soms vertroeteld worden...want hij is ziek!! En als de Greatgreengoblin ziek is, dan is het altijd wel serieus...nu maar hopen dat het bij een griepje blijft *fingers crossed*

Onze Noah daarentegen moet dinsdag ook nog eens naar het ziekenhuis: een beentje langer dan het ander...en misschien problemen met het bekken, waarvoor er nodig een Rx moet gemaakt worden...update zal zeker volgen! Maar voor de rest, gezond manneke met een groot gevoel voor humor :)

*zetten ze me in die grote relaxzetel...toch nog een beetje te groot voor me*




*Oei, ze hebben me toch nog gespot, ondanks mijn geweldige undercoverkledij :-)*





*kijk, ik ben al een grote kerel: dit is mijn bekertje!!*



*Weeral leuk speelgoed gekregen, kon ik fijn met mijn mama naar die mooie kleurrijke balletjes kijken*

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

De foto in die enorme stoel is super! En beterschap voor GGG. Met een knuffel van Donder.

19 november, 2007 21:54  

Een reactie posten

<< Home