donderdag, januari 17, 2008

Noah onder hoogspanning

Onze Noah is aan het evolueren, en hoe! Hij heeft er ondertussen 2 tandjes bij, en heeft de kunst van het kruipen al een beetje onder de kniƫn. Alleen sommige obstakels op zijn terrein zijn nog niet in veiligheid gebracht voor zijn kleine, grijpgrage handjes. Zo was hij toch ineens zo stil bezig, dat ik toch eens even uit de keuken ging kijken, trof ik hem zo aan:



Ja, die kleine vent weet ons te verrassen de laatste tijd. Zo ook met zijn tandjes, want ineens stonden daar twee tandjes onderaan in zijn mondje:



Daarom vonden we het dan ook hoog tijd om de gepaste middelen boven te halen: tandenborstel en tandpasta:




Hij heeft het dus al flink gedaan, die kleine vent van me, zonder te zeuren of te morren, zijn daar maar eens eventjes twee flinke tandjes gekomen, wat ben ik ontzettend trots!!

*kijk, ik heb een nieuwe move, 'kruipen' noemen de mama en de papa da, maar ik ga het de 'Noah-move' noemen!*




*soms noemt mijn mama mij een 'plakpotje', ik zou alleen niet weten waarom?*




*an other point of view: behind bars*




*soms weet je niet tot welk ras je behoort: ikke wel, en precies ben ik nog kampioen in mijn soort ook :-)*

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Tjonge wat gaat hij hard! Mooie serie foto's weer. En grappig is, op sommige foto's lijkt hij op jou maar op andere foto's toch echt op GGG!

17 januari, 2008 16:25  
Anonymous Anoniem said...

Oh wat wordt hij alweer groot zeg!
Ben al veeeeeeel te lang niet meer langs geweest.
Wat een mooi ventje is het toch.
X

18 januari, 2008 10:48  

Een reactie posten

<< Home