woensdag, januari 02, 2008

Hoesten, keelpijn en diarree

Een hele tijd geleden nog iets gehoord van de bubbly en greatgreengoblin, en de kleine Noah natuurlijk. Eerst onze Noah juist op zijn 7 maanden zijn eerste antibiotica kuur gehad (we hadden een zeehondje in huis, zo hoesten dat hem deed), daarna ik geveld door een vreselijk buikgriepvirus, en de Greatgreengoblin is nog steeds aan het uitzieken van een keelpijn en hoestperiode...die hij nu mooi weer aan het doorgeven is aan onze Noah...die preventief aan de eucalyptus suppo's is... ondertusssen weeral het nieuwe jaar rustig ingevlogen... al werkend, maar kom.

En daarom laat ik nu ook gewoon nog eens even onze Noah aan het woord, hij kan het hier soms al beter uitleggen dan zijn mama!


*ik wou wel eens weten wat mijn mama altijd op haar blogje over mij schrijft! Dus dacht ik even die computer van mijn mama inpikken :-) *





*af en toe zijn mijn haartjes recht, lekker stoer volgens mijn mama en papa*





*mama vindt me al ne grote jongen worden, en hier in het kleine zeteltje ben ik dat ook al wel he!*




*Ik heb een heel leuk varkentje gekregen voor mijn kerstmis: het zegt "oink, oink' als ik er centjes indoe, maar meestal doen mijn ouders dat, en ben ik nog een beetje bang*




*Hadden ze toch geen mutsje voor me gevonden die twee...alleen was het al te klein, daarom moesten we er alledrie wel een beetje mee lachen...stond me wel goed niet?*




*kijk, mijn nieuwe bezigheid van tegenwoordig: kerstballen plukken uit de kerstboom. Stap 1: neem een grote Papa...stap 2: zie dat je in zijne nek moogt zitten...stap 3: zover mogelijk reiken...*



*enne stap 4: het opeten van de kerstbal, alleen zijn ze me meestal in deze stap voor, alleen deze keer eens niet :-)*



*En ik ben ondertussen ook de trotse bezitter van superspannende lectuur: Nijntje!*

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Oei, het was dus een heuse ziekenboeg bij jullie? Hopelijk knapt iedereen weer snel op!
Groetjes,

07 januari, 2008 16:35  
Anonymous Anoniem said...

En weer zat ik vol verbazing naar het scherm te kijken. Zó groot geworden! Kijk, dat is dan het voordeel van niet zo vaak loggen, dan zien we hem met sprongen groter groeien...
Beterschap voor jullie allemaal daar. Er zijn veel mensen die de griep hebben op dit moment. Het is onze deur (tot nu toe) voorbij gegaan. Gelukkig maar.

07 januari, 2008 19:03  

Een reactie posten

<< Home