zaterdag, maart 15, 2008

The looks of...mum or dad?

Vele mensen hebben zich al afgevraagd op wie onze Noah nu trekt. Nu kan ik wel stellen dat ie vooral op de pappie trekt:






Links zie je de Greatgreengoblin in zijn kinderjaren, en rechts de GGG met Noah...zeg nu zelf, het is een mini GGG, met enkele Bubbly trekjes :-)

Gisteren was het een zeer aangename dag, en ik vond het nog eens tijd dat onze Noah de grote wijde wereld inging: tuin genaamd. Zo heb ik hem een rondleiding gegeven in onze tuin, was hij vooral te vinden voor onze bamboe boom, en GGG zijne fiets. Iets minder was de kennismaking met kietelend gras. Het ene handje ging in de lucht om toch maar niet het gras te moeten aanraken...en eindigde in mineur met een huilsirene, die zelfs de buren konden horen. Aldaar de kennismaking met onze leuke kindervriendelijke tuin :-)



En we zijn ook bezig met het vallen en opstaan...onze Noah wil overal opklauteren, maar houdt er niet altijd rekening mee, dat je er dan ook al eens af kan vallen...het ene moment is het lachen, het andere moment in tranen uitbarsten.

*kijk, ik kan al lekker in de relax hangen, zitten en klauteren!!!*



*maar hier ging het verkeerd met me, boem petat op mijn hoofdje gevallen*



*lopen kan ik nog altijd niet, maar ik vind het heel leuk als ik van de ene naar de andere mag lopen met steun*

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hij lijkt beslist op GGG maar ook zeker op jou hoor! Prachtige foto's. Wat veranderen ze opeens als ze rechtop kunnen staan he?

16 maart, 2008 17:18  

Een reactie posten

<< Home