dinsdag, maart 25, 2008

"koppijndag "

3 weken verlof... een mens zou content zijn. Maar dit mensje nog niet. Nog niet...want voor het moment is het "koppijndag", en die moet ik nog doorkomen. Een dagje opblijven na 7 nachten gewerkt te hebben...mens zou van minder hoofdpijn krijgen. En dan kruipt hier onze kleine Noah nog rond...leuk zou je zo zeggen, maar vandaag toch even niet. Hij zag het ook niet zo echt zitten, wou geen pap drinken, en had het wel gehad met me na een tijd. En ik, ja, ik lag op de mat, hing op de bank...en probeerde me wakker te houden.

Al een geluk dat babies een middagdutje moeten doen...kon de mama vandaag ook een drietal uurtjes slapen *zucht*

*ik word ne grote vent, wil gaan staan, kruipen, zitten, waar ik maar kan*

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Het lijkt me echt verschrikkelijk zo'n dag na de nachtdienst. Ik hoop dat je vannacht lekker bij kunt slapen en dan drie weken vrij? Dat is wél heel lekker!

26 maart, 2008 18:27  
Anonymous Anoniem said...

Ik hoop dat je je alweer wat beter voelt. Geniet van je vrije dagen!

27 maart, 2008 15:21  

Een reactie posten

<< Home