dinsdag, april 15, 2008

The little one is speaking

Soms kan je beter de kleine aan het woord laten:


*ik slaap nog altijd graag in mijn bedje, maar kan er nu ook al alleen in gaan staan, zitten...al mag dat niet van mijn mama*




*Nieuwe Noah undercoverlook...supercool, niet?*




*Voke komt soms eens kijken hoe ik gegroeid ben, maar we spelen al eens vals...trouwens, hier ben ik juist 11 maanden oud!!*





*Soms doe ik dingetjes die ik niet mag doen, maar als mijn mama zegt "Nee, Noah, dat mag niet", komen de traantjes al direct over mijn wangetjes rollen :-(*




*mijne papa heeft van die geweldige lange benen waar ik lekker onder kan stappen, of een kiekeboe spelletje kan spelen :-)*

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Och... die traantjes... zó schattig! :-)

15 april, 2008 18:29  

Een reactie posten

<< Home