zondag, april 06, 2008

Hij is er weer: Aerjen!!

Wat was ik weer in de wolken!! En nee, ik heb niet het groot lot gewonnen of zo..nee, 'Sterren op de dansvloer' is terug begonnen... niet echt Bubblies ding, maar er zit zo'n leuke knapperd bij (ja, soms mag Bubbly eens verder zien dan de Greatgreengoblin) Aerjen Mooijweer. De vorige keer moest hij dansen met Wendy van Wanten, deze keer is de leeftijd drastisch naar beneden gehaald en mag ik toch een heel klein beetje jaloers zijn op Elke van Elderen.
Vooral ongeschoren kan deze jonge man mij wel bekoren...dus moest er iemand ietsjes meer weten over deze knappe knul: 1 adres: Bubblies Place!!

Maar Bubbly zal haar adoratie niet te ver laten komen, kan ook niet, want die twee andere ventekes die hier rondlopen weten me ook altijd te entertainen :-)


*mijn mama wil een groene jongen van me maken, alleen ben ik niet voor dat vieze vuile groene kriebelende gras te vinden*




*Is ne mens doodziek, mag je nog niet eens serieus wezen: SMILE...zeggen ze dan, alleen met zoveel snot in je kop, neusje en een vervelend hoestje, lukte het me echt niet meer om te lachen voor die camera*



*ik ben al een paar weken aan het oefenen nu, klimmen en blijven staan aan alles wat steunt geeft, ben nu mezelf aan het verbeteren in het zo zacht mogelijk terug op de grond te komen...ook niet simpel*




*WEEKEND!! Wat was het weer leuk thuis, de mama en de papa wisten me heel goed te entertainen, ik was erg in mijn nopjes :-)*


1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Aerjen is homo :-(

01 juni, 2008 14:35  

Een reactie posten

<< Home