donderdag, juli 17, 2008

van Usbkabeltjes tot groepsknuffel met mama en papa

Terwijl Bubblygirl en Greatgreengoblin in hun vrije momenten steeds voort te vinden zijn op facebook, loopt er hier ook nog een Noahtje rond...die het meer en meer voor draadjes, adapterkes en andere soorten draad heeft. Hij lacht meer en meer, begint zijn looptechniek meer onder de knie te krijgen al gaat zijn voorkeur nog altijd uit naar 1 vingertje bij de mama vasthouden. Het brabbelen is er ook heel de tijd aanwezig, maar gerichte zaken zeggen, nog niet direct...al verstaat hij ons als geen ander, en kan zelfs opdrachten uitvoeren (telefoontje halen, deurtje toe doen). Maar voor de rest laat ik de beelden even spreken:

*ik ben ne man van den techniek: kabeltjes, adapters en andere zaken met draadjes, het interesseert me allemaal!*




*lachen met de mama, doe ik heel graag, en vooral dikke knuffeltjes geven*




*ik ben al bijna even stoer als mijne papa, vind je niet?*




*samen nog eens op de foto, altijd een belevenis met die twee ouders van me :-) *




*ik vind kabeltjes, draadjes en computermuisjes heel leuk, een usbkabeltje is dan ook veel leuker om mee te spelen dan een ordinair blokjesdoos*




*De mensen vinden mijne papa allemaal heel groot, daarom wil ik later ook wel zo groot worden als papa, maar je ziet dat ik nog enkele centimeters tekort kom :-) *