zondag, augustus 03, 2008

Vakantie en spetteren in het water

De vakantie begint hier voor ons op te korten, maar toch kan dat de vreugde hier niet echt dempen. We amuseren ons goed, genieten van de geweldige zonnige dagen en vooral van Noah, die hier echt het zonnetje in huis kan zijn. Al kan hij ook steeds meer zijn eigen willetje willen doordrijven...maar dat is dan buiten die 'strenge' ouders van hem gerekend :-) En aan de foto's te zien , zijn het vooral papa- dagen geweest, jongens ondereen, daar kan zelfs de mama niet tegenop!


*Voor.......*



*Na :-) *




*tof zo vakantie, dan kan ik altijd ietsjes langer opblijven (en kunnen die ouders van mij langer in bed blijven liggen s morgens) en zie ik mijne papa heel de tijd, twee vriendjes zijn wij :-)*






*Mijne papa is verzot op de sterren en planeten, maar deze keer had hij wel iets heel raars bij, dacht eerst dat het een saturnusring was...maar achteraf bleek het iets veel leuker te zijn :-) *






*Het is warm geweest, en dan heb ik altijd even verkoeling gekregen in mijn grandioos zwembadje, zelfs mijn papa kon er zelfs mee in, al vond ik dan wel dat het een beetje krap begon te worden *





*het zijn allebei geen voetbalfans, mijn ouders, maar dan kopen ze wel een voetballersoutfitje voor mij, als slaappakje...moet ik als ne Fransman gaan slapen?*