donderdag, augustus 28, 2008

Mooie waardes

Gisteren laatste vaccinatie gehad (volgende op zijn 5 jaar nog eens: joepie!), en het is weer prijs: koorts, hangerig...althans niet de Noah die we kennen. Maar we weten dan ook alweer dat die 'kleine' jongen van ons weer met alles ruim boven de gemiddelde peuter zit, en daar zijn we fier op! 83,5 cm groot en 12,4 kg zwaar...dat zijn mooie waardes, maar uiteindelijk is het het manneke da telt...en da is ook mooi!!

*Naar moeke ga ik graag spelen, alleen deze dag niet, want toen kreeg ik die dag juist koorts en was ik heel moe en vervelend*



*Nee, nee, onze camera is niet stuk, maar die ouders van me wilden eens kijken of ik ook met de kleurtjes blauw en geel stond :)*



*Als alles niet volgens mijn zinnetje gaat, durf ik al eens te wenen, zoals hier, toen het kleine stoeltje niet echt met me mee wou*



*Op 'Papa'-dagen durft de confituur of choco tot achter mijn oortjes te hangen, deze keer was het eens perenstroop ;-)*



*Veel zit ik niet in mijn zeteltje, maar als ik er dan inzit, word ik meestal geëntertaind door mijn mama, die boekjes voorleest, vooral als ze de aap nadoet, moet ik altijd lachen*



*Hier dacht de papa dat ik ging speerwerpen...maar wist die dan niet dat ik nog mijn dagelijkse work-out met mijn stofzuigertje moest afwerken?*




*Is daar ineens een heel grote 'bal' in de lucht, rennen die ouders van me met me naar buiten, net voor ik naar mijn bedje moest...ik snap niet waarom al die heisa ?*

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Och, en hij ziet er ook zo zielig uit op die eerste foto's... Gelukkig is het voor een goed doel!

28 augustus, 2008 19:54  

Een reactie posten

<< Home