maandag, september 15, 2008

De vooruitgang

De vooruitgang is niet weg te denken in je gezin, of familie. Zo heeft de Greatgreengoblin zich ook weer een mooi exemplaar van gsm aangeschaft (toys for boys, noem ik het), maar vind ik dat ik zelf ook niet echt moet onderdoen voor manlief. Zo heb ik ooit eens deze foto genomen, in het warenhuis, toen Noah nog maar 9 maanden was...het blijft toch nog altijd een van mijn favorieten:



Zo verschoot ik ervan dit weekend dat mijn schoonouders, die de zeventig gepasseerd zijn, zich een computer en internet hebben aangeschaft: wel dat vind ik nog eens een knap staaltje van durf! Ook mijn eigen ouders gaan binnenkort het web onveilig maken, en eigenlijk ben ik er blij mee...want wat is ne mens tegenwoordig zonder internet...kijk naar de Greatgreengoblin en mij...we hebben elkaar 10 jaar geleden hier gevonden op het worldwide web...en het is nog steeds liefde, met een grote L!!