vrijdag, september 12, 2008

van Teletubbies tot Pmd zak

De kwaaltjes van de stomatis zijn weg, maar er is een kleine verkoudheid voor in de plaats gekomen. Maar we zijn alweer blij dat hij weeral terug alles eet! Voor de rest leert hij elke dag bij en kan hij vooral ontzettend genieten van gewoon buiten rond te krossen in de tuin...of onder mijn wasrekje, of de plaatselijke vuilzak eens te controleren :-)

*Verbouwingswerken Noah...zegt de mama soms tegen me, al zou ik later liever iets anders doen, iets met kranen of stofzuiger, die dingen interesseren me wel*




*Het was mijn programma: de Teletubbies. En de Flodderbeer was ook van de partij, omdat ik toen nog wat ziekjes was.*





*Soms weet mama niet wat klaar te maken voor te eten, en dan help ik haar suggesties te geven...enne 'sliertjes' vind ik altijd lekker *mjammie* *





*Heb ik mooi even de PMD-zak buitengezet, en klaar is kees! *

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Jee! Die laatste foto... wát een kerel is het al.

12 september, 2008 20:57  

Een reactie posten

<< Home