woensdag, oktober 01, 2008

Baby love

Liefde...of vriendschap, het is een schoon ding hier op aarde. Vooral als je het ziet bij twee kleine peutertjes, juist de babyschoenen ontgroeid, klaar om de grote wereld te verkennen. En op liefde staat geen leeftijd...ook al schelen ze maar 10 maanden deze twee kleine bengels hebben ze die namiddag aardig van elkanders gezelschap genoten!

*Hallo, ik ben de Noah, heb jij geen zin om met mij te gaan spelen in de tuin?*




Lies:* ik weet wel een mooi plekje, daar op het gras naast de speeltuin, kunnen we rustig gaan zitten, kom maar mee Noah*





*Liesje, voor jou nen dikke knuffel van mij voor jou...omdat ik je zo lief vind!*

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Veeeeeeeeel te lang niet mer geblogd en gereageerd!
Het is al een echte jongen geworden :D
geweldig!!

Zo te zien gaat het allemaal prima :)

X

03 oktober, 2008 21:54  

Een reactie posten

<< Home