woensdag, november 05, 2008

Bezoekje bij vriendinnetje Julie (een maand geleden)

Een maandje terug was onze Noah eens gaan logeren in het verre Stabroek, bij zijn 6 dagen oudere vriendinnetje: Julie. Hij heeft zich er ontzettend goed geamuseerd, goed gegeten en vooral eens genoten van al dat jeugd geweld. Want hij is wel gewend om altijd op zijn eentje te moeten spelen, maar het samenspelen viel hem ook wel mee. Wij waren natuurlijk weer content om hem zo gelukkig te zien...hier nog wat fotootjes die laten zien hoe geweldig goed hij het daar in het verre Stabroek heeft gehad!

*Dit is ze dan: Julie...mijn vriendinnetje daar ergens in Stabroek*




*kijk: ook Wout, de grote broer van Julie ging met ons fruit eten, we hadden er echt wel heel veel zin in!*



*ik vond het heel fijn om samen met Julie in de tuin mijn fruit op te eten, en die kleine lieve meid gaf me dan ook nog van haar fruit, ik vind het een schatje!*



*touwtje springen, ik dacht dat het altijd iets voor meisjes was, maar zo met dat touwtje draaien vond ik wel een leuk*






*samen nog even een bumba boekje lezen, al vond Julie de gsm even belangrijker...meisjes toch :-)*