maandag, oktober 27, 2008

Welke job zou ik later willen doen?

Onze Noah is een kind met vooruitzichten...en daarom laat ik hem liever zelf aan het woord :-)

*Uhhmmm...eens even nadenken wat voor een jobke ik graag zou doen later...*




*Ik kan altijd vuilnisman worden, want de geheimen van het sorteren zijn me reeds bekend :-) *




*Gaan poetsen bij een kuisfirma, stofzuigen is het liefste wat ik doe, tegenwoordig*




*Kan ook altijd een functie ambiëren bij die van de Michelin sterren, ik ben altijd een fijnproevertje geweest :-)*




*Een job in het UZA waar mama werkt is ook wel cool, daar krijg je een geweldig hangtouwtje met een badge met een mooie foto van jezelf erop...wat moet ne peuter nog meer hebben?*


2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

En als dat het allemaal niet is: vrijwilliger in de Antwerpse Zoo? (want ja, het is inderdaad een vrijwilligersbaan, maar wát een leuke vrijwilligersbaan!)

27 oktober, 2008 17:50  
Anonymous Anoniem said...

Hihi, ja je moet er vroeg bij zijn hoor ;)
Lara wil later dolfijnen trainer, elfje, prinses, danseres en mama worden...multitasking ;)
Kusss

28 oktober, 2008 13:57  

Een reactie posten

<< Home