maandag, december 15, 2008

Toestand Opa niet goed

Toen ik het vorige blogje schreef, konden we nog allemaal lachen, want ondanks dat hij gevallen was, zou hij na enkele dagen hospitaal dit ook weer mogen verlaten, tot woensdagavond we het bericht kregen dat het niet goed ging met opa. En inderdaad, ineens boef baf...opa op intensieve zorgen, beademd en juist een hartstilstand overleefd.

Nu ben ik zelf een cardio nurse, maar bij deze zaken word je toch weer even stil, het is helemaal anders om er mee om te gaan, je staat eens aan de andere kant, en kan je niet verbergen achter je professionalisme.

Dus hij ligt er nu al een paar dagen, beademd...en elke keer wanneer ze de beademing willen verminderen, wil het maar niet lukken, en zijn we weer naar af. Vandaag zijn we nog eens met heel het gezinnetje een bezoekje gaan brengen, en ook Noah hebben we een keer op de Inzo meegenomen...deze was danig onder de indruk van al de draadjes en toeters en bellen die er daar allemaal waren...en ikzelf, ik kreeg gewoon een krop in de keel toen ik onze Noah een handje zag geven aan zijn Opa.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik kan me goed voorstellen dat dit anders is dan 'werk'. Je bent dan geen verpleegkundige meer maar een kleinkind. Heel veel sterkte gewenst daar.

15 december, 2008 07:58  

Een reactie posten

<< Home