zondag, december 28, 2008

Camels or not fun

We gingen eens een gezellig bezoekje brengen aan onze parochiekerk...eerlijk gezegd we zijn niet de grootste kerkgangers, maar in de kerstperiode is het wel eens de moeite om te gaan :-) want dan staat er de kerststal, met toebehoren. Onder toebehoren mag je ruimdenkend zijn, want naast de klassieke os en ezel, kan je er ook konijnen in het veld zien, lammeren her en der alsook kamelen, meegenomen door de drie wijzen uit het oosten, neem ik aan.

Onze Noah vond het allemaal wel mooi en fijn, alleen deze laatste soort van dieren, daar had hij het niet zo op begrepen...het klopte niet in zijn plaatje van 'een kerststal'. Nu ja, we hebben ons toch niet kunnen inhouden om het even op de gevoelige plaat te zetten...Noah and the Camel !

1 Comments:

Blogger C'est Lavi said...

:)))) Ik ben ook blij om weer terug te zijn. En wat leuk om een aantal oude bekenden weer tegen te komen ! Wat is je email adres, dan mail ik je het adres van de weblog die ik heb bijgehouden tijdens mijn zwangerschap, misschien vind je het leuk om te lezen. Liefs, ook voor de GGG, van Laaf -x-

Ps. wat wordt jullie zoontje al groot ! Potverdikkie wat gaat dat hard.

30 december, 2008 22:44  

Een reactie posten

<< Home