donderdag, januari 08, 2009

Sneeuwpret

Het is hier nu al dagen wit buiten, de sneeuw blijft mooi liggen bij deze ijsbere koude temperaturen en dat brengt natuurlijk ook het kind in Bubblygirl naar boven. Alvorens met zoonlief, Noah de spierwitte vlakte te betreden, kon ik het niet laten om even nog eens een statement te maken in mijn leven:

*levensgroot op onze tuintafel...*



En dan was het natuurlijk tijd om lekker de sneeuw in te duikelen met die kleine pagadder van me. Voor een keer ook zijn handschoentjes aangekregen, gingen we lekker warm ingeduffeld de koude tegemoet...en natuurlijk die immens grote maagdelijk witte sneeuwvlakte. Zelf wou ik hem eens laten zien hoe je een sneeuwman moest maken...maar dat was buiten de kwaliteit van de sneeuw gerekend, het lukte me in de verste verten niet om een behoorlijke sneeuwbal te maken, laat staat een gigantisch grote sneeuwman...pech dus...dan maar wat kliederen in de sneeuw. En dat we ons hebben geamuseerd, kan je hier zien:


*Eens even rondkijken...wat moet ik nu met die witte dingeskes aanvangen? *



*Mama wou weer een groepsfoto, al was ik niet echt in de mood...terug in de sneeuw, daar is mijn ding!!! *





*Dit is nu echt iets voor mij, lekker mijn ding doen en mij naar hartelust kunnen bekliederen met die sneeuw!! *


3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat een heerlijk prethoofd op die laatste foto!

08 januari, 2009 18:09  
Blogger C'est Lavi said...

Daar sluit ik me helemaal bij aan: wat een prachtig mannetje is het :)

11 januari, 2009 00:27  
Anonymous Anoniem said...

Op de 2e foto is het echt een mini-Goblin :)
En op de 3e foto zie ik echt een mini-bubble :)
Leuk!!!

XXX

11 januari, 2009 19:36  

Een reactie posten

<< Home