donderdag, november 25, 2010

Tenerife: deel 1

*Met mama, Moeke en Voke op Zaventem om 4u00 's morgens!*




*Eerste dag aangekomen, een dutje gedaan en daarna direct op het podium: PARTY!*




*Mijn eerste ervaring met de zee...geweldig verrassend!!*




*Met Voke spelen in het donkere zand, leuk*




*Met mama in het zwembad van het hotel, ook leuk*




*Terwijl mama aan de cava zat, kon ik lekker genieten van een heerlijk ijsje*




*De Mini-disco!! Mijn eerste ervaring met dit, en ik stond al van voor!*




*Druk, druk, druk op het strand, want emmertjes water halen is zwaar labeur!*




*Mama en Moeke genoten ook van de vakantie, vooral de zon deed hun deugd!*




*Mini-disco, maar nu met mama: Chupiediewa, chupiediewa wa wa...*




*Samen gaan slapen met mama, en natuurlijk ook Fompie en Flodderbeer!*




*Midden in een shopping Mall, was er een speelpleintje, waar ik me eens goed uitgeleefd heb op de kleurtjes en de papiertjes*




*Dit was het strand waar wij gingen scheppen, kastelen bouwen en zwemmen natuurlijk*




*Even mijn ruimere blik verkennen*




*Tijd voor het zotteke uit te hangen*




*Mijn voetjes wassen was een van mijn favoriete bezigheden op vakantie :-)*




*Ook in het zwembad kan je een stofzuigertje nadoen, samen met Moeke dan *




*Het resultaat na gegeten te hebben van de chocoladefondue-fontein*

1 Comments:

Anonymous Dondersteen said...

Wat heerlijk! Wij waren er ooit ook en hebben er enorm genoten. Erg fijn eiland. En ook erg fijn weer zo te zien.

25 november, 2010 19:28  

Een reactie posten

<< Home