donderdag, juli 22, 2010

Zomer impressies

*Op tijd de zonnebril bovenhalen...zelfs met ons slabbetje aan :-)*




*Life is music...alleen weet ik nog niet goed hoe ik hier muziek uit moet krijgen*




*Aardbeien...wat eet ik ze toch zo graag!!*




*Mijn nieuwe zwembadje dit jaar, en let eens op die mooie druppeltjes die rond me dwarrelen...*




*Op de go-cart met Jona, mijn grote neef, en voke kwam even nog wat meer vaart erachter zetten, heel fijn die dag*




*Samen met mama kunstwerkjes maken...iemand nu al een 'Noah Peters' hebben? :-)*




*Mama plagen in het zwembad doe ik heel graag, alleen kan mama nog steeds niet heel lang en veel met mij in het zwembad...moet nog veel rusten*




*Baby Rik is mijn dik mateke, hij is nog maar 10 maanden hier, maar kan al aardig zijn mannetje staan!*




*Soms was het wat te warm om te eten...*




*Een warme zomer leent zich uitstekend tot waterijsjes!! Nammie!*




*Schip Ahoy, piraatjes...hier is de nieuwe piraat: Piraat Noah!*




*Water en zand: twee zaken die gewoon een must zijn voor een kleuter van drie!*




*Met dit weer moet je drinken, en dat doe ik dan ook, helemaal op, die grote cola!*




*Dagje Planckendael is vermoeiend, al een geluk dat ik Papa altijd als backup heb *

1 Comments:

Anonymous Dondersteen said...

Wat wordt hij groot (en wat lijkt hij op de eerste foto op z'n papa!) Prachtige foto's. Je kunt zien dat jullie het leuk hebben samen.

22 juli, 2010 22:27  

Een reactie posten

<< Home