maandag, februari 15, 2010

Een Wii birthday party !

Ok, verjaren is mijn ding niet meer zo, mede ook dat ik eigenlijk elk jaar juist die periode moet werken...enne, zeg nu zelf, wie verjaart er nog graag na zijn 25ste? Nu ja, 32 jaar ben ik geworden, en daarom hebben we een heel klein samenkomen georganiseerd voor mijn familie. Die is uiteindelijk uitgedraaid op een leuke en zeer gezonde Wii party, waar iedereen eens heeft kunnen kennis maken met de geneugten van de WII :-)


*Ok, hier staat Moeke even te observeren naar Sara, die net aan haar workout Aerobics bezig was*





*En hier is het haar toer om de WII te proberen: bowling...en die was strike :-)*




*De twee hevigste WII'ers waren Hanna en Jona, die het vooral in tennis met elkaar opnamen...met af en toe een flinke uithaal hier of daar :-) *




*Op familiefeestjes is het soms eens tijd om eens naast elkaar te gaan staan...en meten...Sara 6 jaar en Noah 2 jaar en 8 maanden*




*Hoe later op de avond, hoe gekker...hier met 'deze vuist op deze vuist' gingen ze goed omhoog, Sara en Voke*




*En toen was het tijd om eens van een goei pralineke van Leonidas te genieten!*

1 Comments:

Blogger Dondersteen said...

Gefeliciteerd! Leuk, zo'n Wii-party. Hebben we hier ook wel eens gedaan. Mijn moeder (75) bleek heel goed te kunnen bowlen. :-)

16 februari, 2010 20:08  

Een reactie posten

<< Home