dinsdag, december 29, 2009

De kerstfeestjes: fotoverslag

*Kerstavond was het feestje bij Oma, en dat ik in de feeststemming was, kan je wel zien hier!*




*tante Regien was me hier aan het uitleggen dat het om hondekoekjes ging...geen koekjes voor Noah deze keer :-(*




*Dit jaar was opa er niet bij, maar stilletjes in de achtergrond is hij bij ons...*




*Op kerstdag zelf is het bij moeke en voke feestje, en natuurlijk wilde mijn mama eerst nog een mooie groepsfoto van ons gezinnetje hebben*




*Mijn eerste nieuwjaarsbrief opzeggen, een heel karwei, daarom was ik blij met die coach van een pa!*




*Dat hoort ook bij Kerstmis: afgelekt worden door iedereen...*




*Iedereen moet zijn briefje opzeggen, gelukkig was ik er al vanaf...maar Sara deed het hier ook geweldig*




*Sara is het petekindje van mijn mama, en die twee zijn dikke vriendjes zoals je ziet!*

1 Comments:

Blogger Dondersteen said...

Ik ken dat helemaal niet 'nieuwjaarsbriefjes opzeggen'. Wat houdt het in? Ah toe... leg uit? Prachtige foto's zijn het.

29 december, 2009 22:35  

Een reactie posten

<< Home