maandag, november 23, 2009

Noahs ontmoeting met Sinterklaas

Het is al jaren traditie in mijn dorp: Sinterklaas komt aan met de boot op het kanaal. Daarna is er een hele leuke show voor de kinderen in aanwezigheid van de goed heilig man en zijn zwarte pieten om vervolgens het feestje af te sluiten met mooie cadeautjes voor iedereen. En jaren traditie gaan wij niet verbreken...

Noah heeft dan ook met volle teugen genoten (alsook zijn mama en papa) en was onder de indruk dat de Sint zijn naam kende (logisch ook, want de Sint weet alles!). Wij zagen dat het goed was, en daarom hebben we de dag voor ons ook nog even afgesloten in een plaatselijk cafeetje, kwestie dat de mama en de papa ook iets hebben he :-)


*Hoog in de wolken bijna...met zicht op de boot van Sinterklaas die in aantocht was op het kanaal*




*Hier weet de Sint me te vertellen dat ik mooi op het potje moet gaan, en niet meer in pampertjes pipi mag doen...*




*Mijn mama vond dat ik al lang genoeg bij de Sint had gezeten...er waren nog tientallen kindjes achter me...*




*Charmeren kan ik als de beste, hier is het me gelukt om een vierjarig meisje rond mijn vinger te winden :-)*




*Na de speeltijd met Sinterklaas, gaat een echte vent op cafe met den echte Koninck!*




*O ja...het was weer hoge tijd voor een groepsfoto van ons gezinnetje!*

1 Comments:

Blogger Dondersteen said...

Ik dacht werkelijk dat het iets typisch Hollands was; die sint. Maar ik heb me vergist! Leuke foto's.

23 november, 2009 20:20  

Een reactie posten

<< Home