zondag, september 13, 2009

Noah naar de chinees

Chinees afhalen hadden we al meermaals gedaan...maar chinees gaan eten met heel de familie dat zag mijn moeder een hele tijd niet zitten, maar gisteren was dan de dag: heel de familie naar een chinees restaurant! En het was een gezellige boel, mede ook dat we konden meerijden met mijn ouders en ik voor een keer geen bobette was...dan kan je al eens een lekker glaasje wijn drinken, en die was niet te versmaden, een zeer lekkere Sancerre, dat kan gewoon niet anders zijn dan genieten :-)


*We mochten met de auto van Moeke en Voke mee...dat wil zeggen dat ik gewoon helemaal in het midden zit en alles kan volgen op de baan, en dat is heel leuk*




*Kroepoek is nog altijd mijn favoriet bij de chinees, al kunnen de sliertjes en de groentjes me ook wel bekoren*




*Mijn nichtje Hanna en neefje Jona waren ook van de partij, ze vonden het ook heel lekker en hebben ervan genoten!*




*Ook Sara, mama's metekindje was erbij, en die wou natuurlijk een plaatsje naast mijn mama hebben :-)*