woensdag, september 09, 2009

Noah in Zeeland

Een weekje Zeeland gezien door de ogen van Noah:


*Nederland, Bruinisse...discoavond voor kiddies...en ik was van de partij...en die gekke man die zo raar sprak vond ik toch wel eigenaardig...maar ik vond het leuk!*




*Ik heb me daar goed geamuseerd met een borstel...wat moet een 2jarige meer hebben?*




*In het gigantische speelland hadden ze ook een leuk ballenbad...al vond de papa da soms leuker dan ik :-)*




*De fietsjes dat was nu echt sporten...voor papa dan toch, ik liet wijselijk mijn voetjes van de pedalen*




*ijsjes eten...ben ik gewoon geweldig in *




*natuurlijk hoort ook cola drinken bij vakantie...alles wat anders gelimiteerd is, kan op vakantie naar hartelust...dat is nu eenmaal de definitie van vakantie :-)*




Af en toe moest er ook gewerkt worden, en dat zijn serieuse zaken dan *




*En dat ik kan werken, zie je hier, met boor en helm op...Bob de Bouwer is er niets tegen ;-)*




*Sport is natuurlijk ook een must op vakantie, al had ik daar altijd een goede hulp aan papa, die mij met plezier een liftje gaf bij de basketbal*




*Maar op het einde van de dag had ik toch ook wel nood aan mijn eigen speelgoed, en dan is tractor Tom altijd van de partij!*

1 Comments:

Blogger Dondersteen said...

Wat een heerlijke vakantie zeg. Wat is het toch zalig op die leeftijd. Alles mag (nou ja, bijna alles) en niks hoeft... hmmmm...

10 september, 2009 18:10  

Een reactie posten

<< Home