vrijdag, juni 19, 2009

Hollanders gesignaleerd!!!

Vandaag bezoek gekregen van mijn ex collega's uit het hoge Noorden: Nederland! Het was nog eens een heel fijn weerzien. We hebben nog eens goed gelachen, bijgebabbeld en vooral genoten van elkaars gezelschap. Onze Noah heeft al zijn troeven uit de kast gehaald, al zijn speelgoed laten zien, en last but not least heeft hij gewoon heel de tijd zijn petje op laten staan, dat hij anders normaal na een seconde van zijn hoofd aftrekt...mannen he :-)


*Deze twee dames gingen mijne puzzel eens oplossen...maar zoals je ziet was het moeilijker dan ze dachten :-)*



*Daarom ben ik hen maar een beetje komen helpen, zo behulpzaam als ik ben*




*Normaal zet ik mijn petje niet op, maar voor deze leuke dames heb ik vandaag een uitzondering gemaakt, kom ik lekker stoer over!*





*Wou mijn mama een mooie foto van mij en the ladies, maar dat was toch even buiten mij gerekend...had er even geen zin in*



*Voila, da is het beste shot dat mijn mama kon maken vandaag van ons drie...ik denk dat ze nog eens een keer onze kant op moeten komen, die leuke dames met hun rare woordjes :-)*