maandag, mei 04, 2009

De familie Quad

We hebben er net een heel leuk verlengd weekend opzitten...en naast relaxen, zwemmen, wandelen en dergelijke, hebben we eens de avontuurlijke en sportieve ziel in ons naar boven laten komen. En met succes. Zo hebben de Greatgreengoblin en ik zonder ongelukken een hele tijd een quad parcours afgelegd...nadien hadden we wel wat spierpijnen, maar dat was deze geweldige ervaring zeker waard.

Ook Noah heeft er een heel klein beetje van mogen proeven, want aan de zijlijn staan, vond hij maar niets, en daarom hebben we hem toch even op zo'n quadje voor kindjes laten zitten...spijtig genoeg moest hij 6 jaar zijn...nog 4 jaartjes wachten dus voor hem :-(


*Dit is papa op de quad, hij kan dan misschien niet met de auto rijden, maar met die brommer op vier wielen ging hij stevig door de bocht!*




*Ook mijn mama wou niet onderdoen voor de papa, ik heb wel een stoere mama!*




*Zelf mocht ik al eens zitten op zo'n geweldig machine...ik voelde me er wel al goed op, brommertjes en alles wat maar lawaai maakt, interesseert me dan ook enorm.*

1 Comments:

Blogger Dondersteen said...

Wat een stoere familie!

04 mei, 2009 23:47  

Een reactie posten

<< Home