dinsdag, maart 24, 2009

Noah helpt een handje mee

Onze Noah is een man van aanpakken. Nog net geen twee jaar en hij steekt al graag zijn handen uit de mouwen. Zo laten we hem dan ook maar rustig op verkenning gaan in de tuin. Meestal vindt hij hier en daar wel iets waar hij zich zinnig mee kan bezighouden. Het is nu eenmaal een buitenmens, die kleine rakker van me.


*Wat rondrijden met de bak van de restafval vind ik altijd wel een uitdaging...maar dat mag ik alleen van mama als er niets inzit*



*Af en toe moeten de steentjes van de achterplaats gepoetst worden, en wie kan dat nu beter dan ik?*



*En af en toe moeten de banden van de fietsen wat bijgepompt worden, alleen ben ik er nog niet zo uit hoe die eigenaardige fietspomp nu wel werkt*



*En als het uiteindelijk donker buiten is, zoek ik mijn zeteltje op, zet de tv aan en kijk ik nog even naar Samson en Gert, die vind ik tegenwoordig wel geweldig!*

1 Comments:

Blogger Patti said...

Ik zie dat jij net zoveel tijd/zin hebt als ik om te bloggen haha (ook alweer 3 weken geleden). Alles goed daar? Leuke foto's weer van jouw kleine mannetje :)

15 april, 2009 00:01  

Een reactie posten

<< Home