woensdag, november 18, 2009

Biometrische waardes van ons bereke

Op de vooravond van de begrafenis van mijn schoonvader, wou ik toch nog even een update doen over die kleine grote vent van me. Want juist toen zijn grootvader overleden is, is hij 2 jaar en een half geworden!

Tijd voor een update dus van zijn biometrische waardes:

lengte: 1 meter
gewicht: 17kg 300 gr
hoofdomtrek: 52,2 cm

Al deze waardes zitten allemaal ruim boven het gemiddelde, zelfs in percentiel 97 en zelfs daarboven...onze Noah is dus een grote stevige jongen...een Bereke dus :-)

*Gaan slapen doet hij wel graag, op voorwaarde dat Woefie, de hond bij hem mag liggen..Woefie is wel even groot als hem, maar ook heel lekker warm zo in de winter*



*In badje gaan is wel leuk, alleen heb ik nooit graag dat de mama erbij is, die moet steeds mijn haartjes wassen en da vind ik niet zo fijn*



*Ondanks mijn 1 metertje...wil ik toch nog ietsjes groter zijn, en alle middelen zijn daar goed voor :-)*