dinsdag, september 29, 2009

Old memories part two

De tijd vliegt...en daarom toch nog eens een vervolg op de vorige old memories...een tweede deel...tot en met zijn eerste jaar!

*5 maanden oud en al over de bits and bytes van de computer geïnformeerd worden door mijn IT papa!*




*6 maanden oud: hier samen met mijn moeke, al was ik toch even verschoten van die lach ;-)*




*7 maanden oud: de catering was nog niet op zijn best in die tijd...*




*8 maanden oud en klaar om iedereen te doen smelten met mijn puppy eyes*




*9 maanden oud: ik had nog nood aan voormiddagdutjes, die ik het liefst bij mijn mama op de arm hield *




*10 maanden en ik begon al wat op mijn benen te staan!*




*11 maanden en tijd om eens iets te ondernemen vond ik, papierwerk was duidelijk mijn ding! *




*1 jaar!!! En elk jaar kunnen we mijn verjaardag vieren op verplaatsing: dit jaar zaten we in Nederland: Zeeland...met het nodige gebak natuurlijk..mjammie*

2 Comments:

Blogger Patti said...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

04 oktober, 2009 20:16  
Blogger Patti said...

Massive spelfout in eerste reactie :)

dank je wel voor je lieve reactie op mijn blog :) Manlief zei vanmiddag dat we maar eens met jullie moeten gaan afspreken, het zal er vast wel eens van komen :) En ik ga echt wel weer schrijven binnenkort, maar nu heb ik teveel te doen en te weinig uurtjes in een dag. We verliezen elkaar niet uit het oog, en als je te lang niets van me hoort, roep je maar even "hallo" op Facebook, dan reageer ik vanzelf weer, deal? xxx voor jou en je mannetjes

04 oktober, 2009 20:17  

Een reactie posten

<< Home