maandag, februari 01, 2010

Noah, de Berenvanger!

Het zijn al erge tijden geweest ten huize Bubblygirl. Zo zijn we alle drie geveld geweest dit weekend door een acute opstoot van braken en diarree...en zagen we het allemaal even niet meer zo zitten. Daarbij kwam nog dat Noah en ik al een hele tijd (lees: bijna 2 weken) afzien van een serieze luchtweginfectie, waarvoor we beiden een antibioticakuur hebben gekregen. Het hoesten is iets verminderd, maar is nog niet volledig weg. Maar ondanks al deze vieze beestjes en ongemakken, zijn er hier en daar toch nog leuke lichtpuntjes geweest en kan ik deze beter even in de spotlights zetten...

Noah heeft dan ook op school een paar dagen rond het thema 'de beer' moeten werken. Na afloop kregen ze allemaal een zeer mooie medaille mee, en een bererietje (dat nu allang niet meer leeft), hier zijn de bewijzen:


*Ik ben een echte berenvanger...en ben er trots op! *




*Deze medaille heb ik van juffrouw Els gekregen, omdat ik zo flink op berenjacht was gegaan in de klas!*




*Mijn mama maakt altijd lekkere appeltjes klaar voor mij, vooral als ik al een beetje moe ben en gewoon wat wil tv kijken en flodderen met mijn flodderbeer*




*Moeke en Voke zijn ook nog eens naar me komen zien, en we hadden geluk, er was chips!!*




*En dan was het nog eens tijd voor de maandelijkse groepfoto :-) CHEESE *

4 Comments:

Anonymous Sjiraffe said...

Leuke foto's weer!
Wat gaat de tijd toch hard...van baby naar berenvanger ;)
Grote knul!
X

01 februari, 2010 13:08  
Anonymous Sjiraffe said...

Ja, dieet echt nodig...inmiddels boven de 75kg met mijn 1.63...dus echt wel wat te zwaar. Maar heb ook veel prednison moeten gebruiken vorig jaar.
Maar mag geen excuus zijn, toch?

Fotootjes van Lara zijn nog wel te vinden op laragroen.nl. Die werk ik te weinig bij, maar komen vandaag of morgen (Morgen denk ik) nog foto's bij van het sleeën van gisteren.

Groetjes aan GGG :)
X

01 februari, 2010 20:08  
Blogger Dondersteen said...

Wat weer een leuke foto's. Vrolijk ook! Voor jullie allen beterschap gewenst met de hardnekkige vieze beestjes.

02 februari, 2010 23:25  
Blogger Dondersteen said...

OT: Ik slik de L-lysine de hele winter omdat dat mijn zwakke plek is. In maart stop ik er mee. Maar als ik in de zomermaanden een koortsuitslag voel opkomen (bijvoorbeeld omdat ik een griepje heb) begin ik weer met slikken. En dan werkt het beslist om de uitbraak te verminderen en sneller weg te krijgen. Bij jou zou dat dus ook kunnen. Beginnen met slikken zodra je het op voelt komen. Succes!

11 februari, 2010 10:40  

Een reactie posten

<< Home