woensdag, juli 11, 2012

Tussen de buien door...

Het is kwakkelweer...en wat moet ne mens dan doen met een 5 jarige die nog 2 maanden vakantie heeft...juist! Tussen de buien door even naar de speeltuin! En ook vandaag gingen we op pad, Noah en ik, met de fiets...want ja, de fiets begint in te burgeren in ons gezin, weliswaar voor de ene nog met zijwieltjes, maar toch, ik ben wel blij dat het gewichtje van 26 kilo niet meer achteraan op mijn fiets zit heen en weer te wippen :) Om het bewijs te leveren, hier de fotootjes vanuit de speeltuin (GSM kwaliteit) : *Eerst een putteke graven en dan het stukske gazon dat ik gevonden heb, erin planten*
*Dichtleggen die handel*
*De speeltuin was op enkele mensen na helemaal leeg, wij zijn gewoon durvers, door de buien heen :-)*

2 Comments:

Blogger melissa said...

heey ik wil als eerste zeggen wat een leuke blog! en wat leuk dat jullie toch even na de speeltuin zijn gegaan het is wel jammer van het weer.

11 augustus, 2014 00:06  
Anonymous Anoniem said...

Oh, ik zie ook hier een stilstaand blogje, wat jammer!
Komt vast door FB...ik ga het weer proberen op te pakken op wordpress ;)
X

11 oktober, 2014 11:31  

Een reactie posten

<< Home